slide show

Stek i solen

Jag och bästavän Fanny förut

 

Fanny och Emma

 

Kom precis hem till mitt varma hem. Blev så sjukt kallt nu mot kvällen, solen värmde som bara fan förut! Ni ser ju hur härligt vi hade tidigare idag, tog ju med mig kameran idag så knäppte några bilder! Nu då jag är hemma ska jag bara ta det lugnt. Känner att jag blivit sjuk igen, har ont i hela kroppen, huvudet och i halsen så jag knappt kan svälja. Sen så är kroppen allmänt svag, inte roligt alls. Ska göra mig en kopp hett te och sätta på någon bra film. Alla mina Sex and the city säsonger är slut nu, så det kan jag inte kolla på längre! Får väl bli Family Guy avsnitt eller någonting liknande, lika bra.

 

Ni kommer väl ihåg att jag nämnde att jag skulle till Stockholm och se Big Brother live i publiken? Blev inte Felicia som skulle följa med, blir Emma istället, hon på bilden ovan! Fy vad roligt vi kommer ha det!! Drar till Stockholm tidigt söndags morgonen och käkar lunch. Därefter sätter vi oss på någon ute servering och fikar, går runt och shoppar lite och därefter tar vi taxin till Big Brother huset! Kommer bli grymt.


Kommentarer
Postat av: M I C A E L A S - En blogg om mig, mode, fotografi och annat kreativt!

SVAR: Tack så mycket, vad glad jag blir att du gillar den :))

2012-03-01 @ 23:10:03
URL: http://lovliie.blogg.se/
Postat av: E L L I K A

Sv: Tack så jättemkt, dsm! :D

2012-03-02 @ 12:21:38
URL: http://ellikafoto.blogg.se/
Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

fina bilder :D

2012-03-02 @ 19:57:59
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0