slide show

Sorry for late update

Såhär gick jag runt idag!

 

Mina fina människor! Förlåt för ett så sent inlägg, har inte varit hemma, har varit jätte trött och orkade bara ta upp datorn nu.. Har inte hänt så mycket alls idag egentligen. Jag vaknade och mådde lite bättre, tog en dusch och gjorde mig i ordning som vanligt. Stackar Fanny ligger ju hemma med feber så jag åkte upp till Klockaretorpet vid 3 tiden och kollade till henne. Vi hade det bara mysigt, gjorde lite te, kollade på Sex and the city i repris och satt i solen på balkongen! Det börjar bli så himla vint väder nu faktiskt! Drog ett litet snabbt käk med Emma i stan innan också. Det blev en kvarts grillad kyckling, sallad och pomme! Satt perfekt.

 

Det jag har haft på mig idag var ett par vanliga genomskinliga tights från H&M, skjorta från Ginatricot, svart kavaj över från H&M, kappa/jacka från Vero moda, skor från DinSko och en tygpåse från T-shirt store. Blev riktigt kallt mot kvällen så bytte om till ett par varmare byxor. Tog det lugnt hos en vän lite senare och sedan drog jag hem. Ligger i min underbara säng nu och lyssnar på fin musik. Ska bli så skönt att äntligen få sova ut imorgon, får ju aldrig göra det nästan. Imorgon blir det nog bara en heldag hemma, dricka te, kolla på tv och bara mysa! Sov gott inatt hörni så hörs vi då jag har vaknat! Natti ♥


Kommentarer
Postat av: Evah

Snygg klädstil. :)

2012-03-06 @ 15:46:59
URL: http://Evaaaahs.se
Postat av: linnea

var bor du i norrköping? alltså vilken stadsdel?

2012-03-06 @ 16:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0