slide show

Riktigt jobbig dag

Just nu

 

Hej på er. Sitter hemma hos Emma nu och tar det lugnt. Vaknade runt 10-11 i morse, kollade klart på en film, åt frukost och klädde på mig och drog in till stan för att sola. Mötte sedan upp Emma och Felicia. Vi satte oss inne på Paus, köpte mig en stor god sallad och sedan åkte vi upp hit. Fick med mig ett par gulliga shorts från BikBok också. Visar dom då jag fått ett kort på dom. Köpte förresten ett nytt minneskort till kameran igår på Ica Maxi, så nu kan jag äntligen ta kort igen! Har inte varit på humör alls idag heller, går runt som ett lik utan smink och brillor. Slappt. Imorgon har vi spexfoto i skolan, får se hur det går med det. Halva klassen är ju ett MC gäng där jag är med bland annat. Kommer bli roligt.

 

Igår var jag, Fanny och Emma hos en kompis och kollade på film. Det var massa skit bra filmer på TV igår kväll/natt. Skulle egentligen sova över där men tog mina ben och gick hem därifrån runt 2-3 på natten, så jag kom hem rätt så sent kan man säga. Finns i alla fall inte så mycket att göra den här söndagen. Vi går väl upp till fritidsgåren lite senare, det ser vi då.


Kommentarer
Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

Just nu har jag en ny tävling, vinn tandblekning värd 449 kr & ALLA som deltar får ett presentkort på 100kr på denta.se!!

länk:

http://eemma.se/2012/march/tavling-vinn-tandblekningskit-alla-som-delta.html#comment



förlåt om du inte gillar tävlings tips!!

2012-03-11 @ 19:36:40
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0