slide show

Lovely sunny friday

Jag och Fanny K i skolan nu!

 

Sitter i skolan och har sista lektionen för idag, svenska. Det är ungefär 30 minuter kvar tills vi slutar, så sjukt hur sakta tiden går. Annars så har den här fredagen bara varit hur skön som helst, bortsett från den här lektionen. Började morgonen med en 20 minutare i solariumet och därefter tog jag spårvagnen (där jag såg en jätte gullig person som gjorde min dag ♥) mot skolan där jag hade hemkunskap i två timmar. Vi fick laga ost- och skinkpaj, blev jättegott! På lunch rasten drog jag och Fanny K ut på en gård och satte oss där i solen med musik, hur skönt som helst! Slutar i alla fall tio över två, då ska jag och Fanny K dra ner till stan. Lovade att följa med henne en stund! Därefter drar jag hemåt, byter om och fixar mig lite. Drog ju ut i mjukis kläder och nada smink i morse. Senare träffar jag min fina Fanny, den andra alltså! Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0