slide show

Lose my mind

Såhär ser jag ut just nu

 

Hello! Befinner mig hemma hos kära Fanny nu med Olivia. Har precis färgat Fannys hår så nu är hon där uppe och duschar bort det. Ska alldeles strax lämna datorn ifred och fixa mig lite, sminka mig och locka håret. Lånar Fannys löshår! Har inte så mycket mer att säga nu. Vi har i alla fall inga planer för kvällen, så vi får helt enkelt se vad som händer med denna lördagen. Vi funderar på att grilla idag igen, köpa lite korv och värma oss vid brasan! Nu kom Fanny ner igen, så jag ska ta och börja fixa mig lite nu. Ha en fin kväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gjorde du ett bildspel i bloggen? kan du visa oss? :)

2012-03-24 @ 23:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0