slide show

Letar efter skolavslutnings klänning...

Något i den här stilen kanske..?

 

Gick ju en runda på stan igår, letar efter en söt fin klänning som jag kan ha på skolavslutningen i sommar. Har varit inne på alla affärer men hittar så klart ingenting. Det kanske är för tidigt nu..? Har varit inne på internet och kollat lite också, hamnade på Ginas hemsida och hittade den här snygga klänningen som jag ännu inte sett i butik. Tycker att den turkosa är skit snygg, även den svarta som passar med alla klackar! Den går på endast 299 kr och skulle passa perfekt till mina blåa flätade kilklackar! Om man tar den turkosa så har jag ju ett par svarta kilklackar med skinnlappar på från Scorett. Svårt att bestämma mig.. Ska gå och titta en sväng idag också och se om det har kommit någonting nytt. Ska även se om denna klänningen finns, provar och ser om den sitter fint! Tycker om när klänningar hänger lite, om ni förstår vad jag menar med det? Får helt enkelt se som sagt!

 

Sen har vi ju avslutnings middagen också som är 2 dagar innan avslutningen.. Alla kommer klä upp sig och äta middag i aulan här i skolan, kommer bli jätte mysigt! Kommer ihåg förra året då jag var en av dom som serverade förra årets 9or! Haha.. Nej men, jag kommer behöva en klänning eller något liknande till middagen också. Gud vad mycket att tänka på!


Kommentarer
Postat av: Mikael

Hej alla modekunniga! Det finns ett modeforum - forum.modekampanj.com som skulle behöva lite hjälp från modekunniga och modeintresserade personer, så att vi alla kan få en bra modeportal där man kan få svar på sina frågor. Jag blir väldigt glad ifall ni som läser detta har lust att ta en titt. Självklart kan man skriva om sin blogg eller hemsida. Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Ni kan alltid mobba mig för mitt försök att göra en video http://www.youtube.com/watch?v=1I5dOVSo_AE , musiken är iallafall bra tycker jag. Facebook grupp finns på adress www.facebook.com/modekampanj och twitter på @modekampanj. Tack för att ni tar er tid att kolla på detta.

2012-03-27 @ 14:40:57
URL: http://www.modekampanj.com
Postat av: linn

vore jätte fint med den turkosa och smycken till:)

2012-04-02 @ 22:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0