slide show

Home @ my place

Jag och Emma just nu

 

Godmorgon! Har precis tagit mig en lång dusch, så nu är jag riktigt ren och fräsch! Min vän Emma är också här hos mig. Vi tänkte fixa i ordning oss lite och sedan bege oss hem till henne en snabbis, hämta lite saker och så. Därefter drar vi ner till stan och kikar lite. Måste få in lite mer vårkläder i garderoben! Tänkte käka och så i stan sen också. Vid 5 tiden, lite senare ikväll så ska vi hem till Fanny och kolla till henne. Stackarn ligger ju i 40,2 graders feber..

 

Men nu ska vi göra oss i ordning i alla fall, sen drar vi iväg! Solen skiner och det är helg, bättre kan det inte bli! Hörs senare då jag får tillgång till en dator, ifall jag inte kommer hem innan. Kyssar!!


Kommentarer
Postat av: 7BELIEBERS

fin blogg :)

2012-03-03 @ 18:23:45
URL: http://sevenbeliebers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0