slide show

Frågor och svar

Ksenia svarar! ;)

 

Jag såg att du har köpt "Absolut Torr" är den bra? Funkar den?

Svar: Jag använde den kanske 4-5 gånger, men märker tyvärr ingen skillnad, så jag kan ju inte direkt säga att den fungerar, inte på mig i alla fall!

 

Vart har du köpt kläderna? (I detta inlägget)

Svar: Skinnjackan är från H&M, så som kavajen under, Megan Fox-linnet köpte jag i en liten affär som fanns i Hageby Centrum här i Norrköping förut, men togs tyvärr bort. Byxorna är från Cubus och skorna är från Dinsko!

 

Var bor du i norrköping? Alltså vilken stadsdel?

Svar: Det heter Hageby där jag bor!

 

Har du sett någon skillnad på ögonfransarna av ricinoljan?

Svar: Ja, verkligen! Använde ricinoljan endast två gånger på ögonfransarna och dom blev faktiskt riktigt långa!

 

Hej! Har sett att du har navel piercing, och jag undrar hur ser de ut emellan den? Har du mycket hud och det kvar? Du har väl en kortare stav emellan också? Det är så att min stav syns och det är ju inte snyggt! Skulle va kul att veta!

Svar: Hej! Jag har ju haft min navelpiercing i två år nu och under dom åren har ju huden stött ut piercingen sakta men säkert, men nu har det tagit stopp i alla fall som tur är. En läkestav på en navelpiercing brukar oftast vara 9mm, men nu har jag 6mm eftersom det har gått bort så mycket hud. Det jag rekommenderar för dig är att du inte har så mycket häng smycken som gör att piercingen blir tung och på så sätt trycks ut ur huden. Köp vanliga piercingar och med kortare stav, till exempel 7 eller 6mm, då ska det passa och se bra ut!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för svaret om piercingen! :) Var faktiskt och köpte en 6mm förra veckan, passa perfekt :)

Kram!

2012-03-20 @ 23:04:06
Postat av: Amanda Forzlöw

Hejhej Ksenia har följt din blogg ganska länge nu ! Men har inte skrivit något för att jag inte direkt har haft något att skriva ! Du har

En grymt bra stil och vackert utseende ! Kolla gärna min blogg om du vill!

Kram Amanda Forzlöw!

2012-03-21 @ 09:29:51
URL: http://amandaforzlow.blogg.se/
Postat av: Amanda

Googlade på mig själv och kom hit. Det ovanför har inte ens jag skrivit?

2012-03-30 @ 19:53:44
URL: http://amandaforzlow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0