slide show

Fika och fint sällskap

Jag med min älskade Chai Latte. Tog en fika med min fina Fanny tidigare idag.

 

Vaknade runt 4 idag, oj oj.. Vaknar aldrig så sent egentligen, ville bara sova ut helt enkelt. Skönt som bara den var det i alla fall! Sova är det bästa som finns faktiskt. Fanny ringde upp mig och ville ta en fika. Jag gick upp och gjorde mig i ordning lite och gick till Hageby Centrum där vi satte oss inne på Wayne's Coffee. Efter si sådär 30 minuters prat om allt möjligt åkte vi upp till Klockaretorpet och käkade pizza, därefter tog jag spårvagnen hem. Tänkte alldeles strax sätta på någon gosig film som jag kan somna till. Älskar att titta på film innan jag lägger mig. Vi hörs imorgon mina fina! Sov gott inatt. ♥


Kommentarer
Postat av: Daniella

Varför är du aldrig med Nina längre? ni var ju hela tiden förut, och aldrig nu.

2012-03-04 @ 22:51:09
Postat av: Lizette - FOTO

SV; Tack så jättemycket sötnos :)

2012-03-05 @ 08:58:56
URL: http://lizettesfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0