slide show

Ett övernaturligt fenomen

Just nu

 

Nu duschad

 

Hej på er allesammans. Befinner mig hemma hos Fanny nu efter att ha kommit hit från en annan kompis som vi sov hos. Jag och Fanny har ätit, kollat på lite Gossip Girl och nyss så tog jag en dusch. Fanny duschar nu. Vi ska göra oss i ordning och därefter åker vi hem till mig och hämtar mitt trasiga minneskort till systemkameran. Vi ska ta bussen upp till MediaMarkt, tänkte köpa ett nytt minneskort, med mer minne den här gången också. Kan ju inte bara lägga upp webbcam bilder på bloggen resten av livet..

 

Har inte så mycket mer att säga nu så ni får ha en skön lördag så hörs vi lite senare! ♥


Kommentarer
Postat av: Sofie

Du är ju lika fin utan smink!

2012-03-10 @ 12:07:22
URL: http://savemylife.blogg.se/
Postat av: Sandra

Så fin! Du borde spara dina ögonbryn, du har gjort dom riktigt smala. Det är mycket snyggare med lite kraftigare ögonbryn, tänk på det! Kram

2012-03-10 @ 21:25:07
Postat av: Anonym

Jag tycker du har skit snygga ögonbryn!!:)

2012-03-11 @ 11:41:16
Postat av: Anonym

man ser att bilden är redigerad :)

2012-03-11 @ 15:49:30
Postat av: Anonym

bilden är inte redigerad någonstans, ni ser väl att det är webb bildeR?

2012-03-11 @ 15:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0