slide show

Bildbrist

Bjussar på en gammal bild tagen någon gång i höstas

 

Jag vet, jag vet. Har inte bloggat på hela dagen.. Har haft fullt upp i skolan och därefter åkte jag till stan och sedan upp till Klockaretorpet. Så hade liksom aldrig till att uppdatera och sen så hade jag ingenting att skriva om heller. Kom i alla fall hem strax innan klockan 7 och har legat i sängen sedan dess. Har kollat på Gossip Girl, ätit mackor och nyss kom mamma hem med frukt, så sitter och mumsar lite mer.

 

Sätter på ett till Gossip avsnitt och sedan lägger jag mig, är verkligen hur trött som helst! Säger i alla fall godnatt med detta inlägget. Ha det bäst så hörs vi imorgon!


Kommentarer
Postat av: Anonym

www.youtube.com/watch?v=cQ4vR7pIbAs

2012-03-27 @ 18:42:58
URL: http://www.youtube.com/watch?v=cQ4vR7pIbAs
Postat av: amanda

åhhhhhh vad fin!

2012-03-29 @ 16:13:43
URL: http://sirenlid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0