slide show

Bild i efterhand

Bild på mig och Philip från spexfotot i måndags! + En liten tanke till min vän Hamza som inte var med den dagen!

 

Har legat och degat i sängen hela kvällen, så skönt. Har laddat ner en massa skön musik till min ny köpta mp3 (har ju en gammal skrot mobil som inte går att lyssna musik på, därför skaffade jag mig en mp3 istället), jag har kollat på Top model Sverige och tagit mig en liten fika med en kopp te. Så sjukt gott det är med te, får aldrig nog av det!

 

Imorgon är jag ledig från skolan, eller alla i år 9 i min skola är det rättare sagt! Dom flesta lärare är på kurs lite här och där, så vi är hemma istället! Mycket bättre det, ska sova ut så länge som det bara går! Tänkte gå och lägga mig snart ändå, så jag inte sover allt för länge. Hade tänkt att dra iväg och ta en 20 minutare i solariumet då jag vaknat och ätit och så vidare. Måste få lite färg känner jag, det var ju ett tag sedan trotts allt! Men nu ska jag gå och borsta tänderna. Sätter på ett avsnitt av Gossip Girl då jag lagt mig i sängen innan jag somnar. Har aldrig riktigt tyckt om det eller så, men nu då Fanny jämt tittar på det så har det fallit mig på smaken! Säger godnatt nu i alla fall, sov så gott. ♥


Kommentarer
Postat av: beciell

Just nu säljer jag vårens största trender i min blogg..



VIRKAD VÄST med fransar: http://beciell.blogg.se/2012/march/saljes-virkad-vast-helt-ny-strl-xss.html



Och USA & UK vintagestyle Iphoneskal: http://beciell.blogg.se/2012/march/saljes-vintagestyle-usa-uk-iphoneskal-for.html



Om inte till dig själv så blir det kanske en bra present till din vän? :)

2012-03-15 @ 01:56:55
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför var inte hamza med?

2012-03-19 @ 16:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0