slide show

Numb

Jag just nu
 
Hej på er. Har legat i sängen hela dagen idag till nu då jag bestämde mig för att möta upp Nina. Mår verkligen inte bra heller, är så svag i hela kroppen, hostar som aldrig förr och är täppt i näsan. Riktigt jobbigt då det ska vara såhär. Kom hem riktigt sent igår natt också, någon gång vid 3 så klev jag in i lägenheten. Var i vasaparken med älskling, Nina, Kadriye och några andra vänner och innan det var jag och Mujo iväg och solade och käkade pizza. Vädret suger, ingen sol, det är mörkt ute på grund av alla moln. Sen så ska det regna på måndag och tisdag, jätte skön sommar verkligen. 
 
Min spårvagn hemifrån går 18.01, så tills dess tänkte jag bara sitta här och lyssna på musik. Gud så tråkigt det är. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0