slide show

Don't wake me up

En bild jag tog här om dagen

 

Hej på er allihop. Tänkte bara uppdatera lite och visa att jag lever. Har varit med tjejerna och några andra hela dagen. Först i morse så drog jag och solade i 20 minuter, därefter käkade jag i stan med Nina och Kadriye och sen kom Fanny också. Vädret har varit konstigt idag med, åskade tydligen rätt så rejält inatt. Märkte det dock inte eftersom jag låg och sov. Det har annars varit riktigt varmt men regnat lite då och då idag. När ska den riktiga sommar värmen komma?

 

Kom hem för ett tag sedan i alla fall och tänkte lägga mig ner en stund och kolla på en film. Måste bara säga att min statestik springer ner då jag inte bloggar. Får bara mindra och mindra besökare för varje dag. Snälla allesammans, kom med bra förslag hur jag kan få min blogg att bli bättre så att ni också tycker att det är roligt att läsa den! Men nu ska jag i alla fall krypa ner under täcket mysa till en film.


Kommentarer
Postat av: Sanna ♥

Snygg du är! Älskar ditt hår :-)

2012-06-17 @ 22:26:15
URL: http://sannahs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mer bilder på din vardag och dina kompisar!

2012-06-18 @ 00:01:34
Postat av: Frida

mer outfits, tips (om olika saker, tex. produkter), new in, kanske videos där du visar när du fixar håret tex. vardagligt/fest osv, samma när det gäller smink, mycket mer bilder! :)

2012-06-18 @ 10:23:26
Postat av: Anonym

Mer videos :)

2012-06-18 @ 18:17:41
Postat av: gf

shopping!

2012-06-21 @ 20:13:14
Postat av: Anonym

hej fina du! inte för att vara taskig eller så men varför målar du dina ögonbryn i olika höjd och form? du är apsnygg inget snack om saken men jag tänkte bara fråga :)

Svar: Ett av mina ögonbryn är högre än det andra, det har alltid varit så! tack :)
Ksenia Jernbom

2012-06-25 @ 01:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0