slide show

Avslutningsmiddag 2012

En gruppbild från ikväll!

 

Nina, Abbas, Klara, Nusret, jag, Mustafa och Fanny! Ett fint gäng samlades lite tidigare för att gå till skolans avslutningsmiddag tillsammans. Det var mysigt alltihopa. Det bjöds på förrätt, huvudrätt, efterrätt och självklart en massa underhållning! Har lite mer bilder som jag kommer visa lite då och då. Invigde klackarna som jag köpte igår också, så sådär ser dom ut på! Skolavslutning på torsdag också, tar med mig kameran dit också.

 

Ska iväg till Jenni imorgon, som fixade mina naglar för ett tag sedan nu vet? Ska som sagt dit imorgon vid klockan 3 och fixa dom ännu en gång, så mina naglar är fina till avslutningen. Dom kommer bli så fina!! För övrigt så ska vi nior åka iväg till Bodaviken som ligger någon halvtimme från Norrköping. Grilla, sola, bada om man vill det, äta massa gott och bara ta det lugnt. Vi åker buss dit och kommer hem någon gång runt klockan 2 skulle jag tro, då hinner jag precis till Jenni! Men, vi hörs imorgon om jag inte slänger in ett inlägg lite senare! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0