slide show

Svälter

Söta jag just nu.

 

Har precis kommit hem från Fanny. Vi satt och mös i soffan framför TVn som sagt, och käkade apelsin. Mums! Nu så ska jag ta och byta om lite snabbt sen ska jag fixa mat! Det blir curry kyckling med ris, uuuuh så gott! Efter maten så tar jag och kör igång med zumban, nu jävlar ska det bli förändrig! Ska börja äta nyttigare och börja träna. Ska kolla upp något grymt gym nu den här veckan, sen blir det bara att börja träna! Imorgon så vaknar jag klockan 6 och drar och solar, köper en kaffe och tar mig till skolan. Jag hatar kaffe egentligen, så sjukt vidrig smak på det men ska fan börja med att dricka det! Haha, måste bli pigg imorgon bitti, börjar skolan klockan 9 så ska bli pigg innan dess! Nu - mat mat mat!


Kommentarer
Postat av: Jessica

älskar din blogg, den är såå grym!! :D

2012-01-10 @ 22:16:55
URL: http://livetsomjessiica.blogg.se/
Postat av: w e n d e l a

Alltså ärligt talat, du är typ den snyggaste jag sett!

2012-01-10 @ 23:56:23
URL: http://wendelawonka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0