slide show

Sömnbrist

Right now

 

Hej på er. Är inte alls på blogg humör idag kan jag lova. Har endast sovit några timmar den här helgen igen, sover så sjuk dåligt och nu är jag helt jävla död och svag i kroppen på grund av all sömnbrist. Igår kväll så var jag med några vänner hos en kompis och bara tog det lugnt med musik, fint umgänge och allmän prat.

 

Har precis duschat lite snabbt som ni ser. Ska strax byta om och äta någonting litet, sedan åker jag upp till Klockaretorpet och träffar Fanny och Emma. Tänkte köpa mig en FET kyckling pizza med curry sås. Dom är ju så sjukt goda dom där rackarna. Ska som sagt bara byta om, blåsa håret, ta en bit att äta och sminka mig en liten aning. Kommer inte kunna blogga för ens jag kommer hem igen, förmodligen lite senare in mot kvällen. Tänkte bara lägga mig och sova då i och för sig men vi ser ju om jag slänger upp ett inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0