slide show

Precis kommit hem

Såhär ser jag ut just nu.

 

Hejsan! Har precis kommit hem igen, efter att ha varit på bio och sett Alvin och gänget 3! Grym film faktiskt, så söta dom där ekorrarna är alltså! Såg den med mina gamla och bästa vänner Joel och Jannike, och Bea som jag precis lärt känna som också bor här hos Jannike just nu. Bion slutade för övrigt halv 2 och våran buss hem gick inte förens halv 4, så vi gick runt i stan och kollade tills dess! Jannike fick med sig lite saker hem, men jag känner mig riktigt jävla pank nu då jag har varit här så för mig blev det ingenting!

 

Är hur hungrig som helst, verkligen! Det blir taco gratäng till middag, så hoppas det blir klart snart. Har klickat några bilder med kameran inne i stan också, kommer väl upp någon bild senare antar jag!


Kommentarer
Postat av: Nadin

Hej ksenia!

Vill först berätta att du har en riktigt snygg blogg, älskar den!



Och undrar om du kan fixa designer och headers. Jag suger på att fixa så det hade varit sjukt snällt om du hade kunnat fixa det till mig för du har sååååå fiiiin kseniaaaaaa! :D <3

Snälla svara :(

Love your blogg!

2012-01-07 @ 20:09:31
URL: http://nadinslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0