slide show

Party up

Jag och min vän Anders här i Umeå!

 

Hallå där! Vad gör ni sötnosar? Själv så ligger jag i sängen och tittar på några Family Guy avsnitt. Sov inte på 30timmar sen jag kom till Umeå, så det är bara skönt att ligga och vila nu. Somnade typ vid klockan 8 på kvällen igår, skönt! Imorgon går vi upp klockan 9 och tar bussen in till stan tjugo i 10. Tar ju som sagt en timme att komma in till stan, så det är den första som går dit. Nästa går någon gång vid 3. Sjukt taskiga buss tider ändå.. Klockan 2 imorgon så ska vi gå på bio! Vi ska se den efterlängtade filmen Alvin och gänget 3. Det är ju min och Jannikes tradition att se den filmen, eftersom vi lärde känna varandra då vi såg 1an på bio, så det ska bli roligt!

 

Detta blir nog det sista inlägget för idag, men vi hörs ju imorgon om jag tar upp datorn någonting!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är han bög? :p

2012-01-03 @ 23:59:44
Postat av: Anonym

Ja han är bög

2012-01-04 @ 00:36:39
Postat av: lollo

förlåt men vad gör du i umeå egentligen? :P har aldrig förstått det haha :) så undrar om du kanske kan berätta lite :)

2012-01-04 @ 02:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0