slide show

Ny vecka

Just nu, helt nyvaken, bjuder!

 

Godmorgon allihopa. Tänkte bara slänga in ett litet inlägg medans jag fortfarande ligger och sträcker på mig i sängen. Vaknade för cirka 15 minuter sedan. Vill verkligen inte gå upp ur sängen alltså, så kallt och jobbigt. Har inte fått sova ut heller. Det är iallafall måndag och det betyder att jag har en ny jobbig skolvecka framför mig. Ska nog gå upp och klä på mig och så vidare nu. Magen slutar inte kurra, så någon mat måste jag också få i mig. Hörs i skolan senare iallafall!


Kommentarer
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej! Jag heter Joanna och är 23 år och när jag blev 14 år så fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda trots bakgrund.

Så kolla gärna in min blogg:)

Ps. Du kanske tom vill göra ett bloglovinbyte?:)

2012-01-23 @ 07:57:16
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0