slide show

Nothing nah change

Två iPhone bilder från skolan idag!

 

Är hemma nu. Åkte hem lite tidigare idag faktiskt, hade så sjukt ont i magen, typ kramper och dessutom världens huvudvärk så det fick mig att bli yr.. Vi fick köttbullar i skolan också, så underbart gott! Dock så fick jag ännu mer ont i magen efter att jag hade ätit, så jag åkte hem som sagt. Sitter i min säng nu, ombytt till mjukis byxor och mjukis tröja. Jag har tagit av mig löshåret och satt upp en hästsvans. Skönt! Ska ta mig en macka eller något om en stund, var ju ett tag sen vi åt lunch trotts allt. Är jätte trött också, kanske tar mig en liten tupplur lite senare.. Om ett tag så ska jag sätta mig och läsa i 30 minuter eller en timme, vill bli av med så mycket läxor som möjligt. Fanny kanske kommer förbi mig senare också.

 

Jo, förresten! Har fått en så jävla gryyym idé till min nya blogg design nu, helt sjukt! Ni vet en header som byter bilder, som ett bildspel? Så tänkte jag fixa nu, om jag lyckas så klart.. Har hittat en massa koder och så vidare på internet och har valt ut bilder till det också. Får se bara så att det går att fixa det som jag har tänkt mig. Om det går så kommer det bli sjukt snyggt! En total makeover. Love it!


Kommentarer
Postat av: jenny nilsson

så jäkla söt! gör du länkbyten? kram

2012-01-17 @ 22:39:58
URL: http://sssuperjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0