slide show

Normalt att vara över hyper?

En bild jag tog här om dagen. Kamera: Nikon D60 + Nikkor 18-55mm

 

Har precis stoppat i mig en potion svamp nudlar och ett stort glas citrus juice! Så nu är jag mätt och glad. Har suttit och pluggat en hel del nu och strax är arbetet klart och inlämnat! Glad för det. Om ett tag ska jag ta mig tiden och tvätta löshåret och efter det blir det ännu mer läxor. Tar mig kanske till och med ett bad också. Har ju varit hemma hela dagen och inte gjort ett piss, furutom att ha pluggat, ätit sushi och fixat en väns blogg. Har faktiskt också varit snäll och fixar lite här hemma, slängt en massa sopor och så vidare. Ska som sagt göra klart första-världs-kriget-arbetet nu sen blir det dusch! Hoppas att ni har det bra för övrigt!


Kommentarer
Postat av: jenny

din designe var skitsnygg!!:)

2012-01-19 @ 20:19:19
URL: http://jennyskoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0