slide show

Made in russia

En gullig bild från idag, tagen med Wilmas kamera.

 

Hej igen. Åt nästan alldeles nyss. Maten var sjukt god, kyckling och wok med ris! Underbart. Tänkte gå ut och ta mig en nypa luft. Kanske tar med kameran då också och knäpper några bilder. Det är så otroligt mycket snö här så ni förstår nog inte! Så visar er senare ifall kameran hänger med. Tänkte bara ta det lugnt i ett par minuter och lyssna på musik, prata med kompisarna i Norrköping och ja, vila min mätta mage helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hejsan, läser din blogg 24/7 den är sååå underbar o du är som en förebild för mig.

Har bara 3 frågor till dej!



1. Hur har du lärt dig fota såå bra?

2. Vilken kamera har du?

3. hur mycket kostar den photoshop som du har ? :)



snälla svara på dessa frågorna :)

2012-01-06 @ 19:27:46
URL: http://lifelikejessiica.blogg.se/
Postat av: anna

Kan du inte visa hur jannike ser ut? :)

Kram

2012-01-06 @ 19:46:25
Postat av: saandra FOTOBLOGG

jag skulle vilja att du kunde kolla på min gerbilblogg, finns länk på min blogg!

2012-01-08 @ 16:00:48
URL: http://saandrasfooton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0