slide show

Lördag

Bild på mig från igår kväll.

 

Hej på er! Mår ni bra? Själv mår jag bara bra, har inte ätit någonting ännu och magen spänner sig av hunger. Bäst att jag stoppar i mig en macka eller någonting! Blev en sen kväll igår men kom till slut hem i alla fall. Jag var med Olivia och Fanny, sedan träffade vi några andra vänner och tog det lugnt. Sov inte så bra i natt och vaknade ganska tidigt, drygt 2 timmar sedan. Det blir en hemma dag för mig idag, nästan i alla fall. Ska hjälpa mamma med tvätten vid klockan 1, eller jag ska fixa allting. Hon sliter ju något otroligt på sitt jobb och nu ligger hon och sover sött, så jag fixar det! Tvätten slutar vid 3 och då ska jag fixa disken lite snabbt och därefter ta mig en fet dusch! Känner mig riktigt ofräsch. Kommer förmodligen gå ut och träffa tjejerna senare, men först är det hemma fix och duschen som väntar.

 

Ska ta mig någon halvtimme senare och kolla igenom Photoshop-recept boken också, tänkte testa på några bilder. Har ju inga nya bilder så kanske går ut och knäpper några nu medan det är ljust ute. Är så grymt dålig på det där faktiskt, tar mig aldrig ut med kameran bara för att det är så sjukt kallt ute. Men idag tänkte jag göra det, då jag satt på tvättmaskinerna så tar jag med mig kameran samtidigt och knäpper några kort medan kläderna tvättas. Måste som sagt äta någonting nu innan jag tappar aptiten, hörs senare då!


Kommentarer
Postat av: Madde

Fiin blogg :D.

Kolla in min :p

2012-02-01 @ 20:47:54
URL: http://maddethababe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0