slide show

iPhone

Två bilder från idag, tagna med Emmas iPhone.

 

Ligger i min underbara säng nu. Har ätit, tvättat bort sminket, borstat tänderna och bytt om! Pluggade en stund förut också, men det är så förbannat svårt så hann inte göra klart häftet. Därför tänkte jag vara vaken lite inatt och bara plugga utan stress och så vidare. Kommer ändå inte kunna somna ännu så då är det väl bra att passa på att plugga tycker jag! Engelska häftet ska ju in imorgon så det måste jag verkligen göra klart inatt. Vi får se om jag ens sover inatt, sov hela 14 timmar inatt så. Kanske städar mitt rum, tar några koppar kaffe, pluggar ännu mer och så vidare inatt! Får ju se helt enkelt, men nu ska häftet göras klart!

 

Börjar skolan halv 9 imorgon, och slutar någon gång klockan 4.. Lång måndag. I can hear monday morning already whispering "go fuck yourself" into my ear. Godnatt. ♥


Kommentarer
Postat av: Carita

Hoppas att du får en bra måndag ändå.

2012-01-16 @ 09:54:37
URL: http://caritaszmida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0