slide show

Hårkontroll

Hårkontroll, för hår, hud och naglar!

 

Beskrivning på det hela.

 

Hårkontroll. Igår så bad jag min mamma att köpa detta vitamin tabletter till mig. Ifall du har risigt och tunt hår så är tabletterna perfekt. Dom fungerar också om man har naglar som delar sig och som är jätte mjuka, som mina är! Såg på Isabelle Strömbergs blogg för någon dag sedan där hon sa att tabletterna fungerar, eftersom hon själv använder om! Jag hoppas i alla fall på ett bra resultat!

 

Jag har som sagt riktigt tunt hår, och det ser helt dött ut. Mina naglar är jätte mjuka och skalar sig hela tiden. På mina händer så har det börjat falla av skinn, vet inte riktigt vad det är men dom är riktigt torra. Dock så fungerar inga krämer. Man ska ta två tabletter om dagen, en morgon och en kväll. Man ska kunna märka skillnad efter 1 till 3 månader, och askens innehåll räcker till 2. Ska i alla fall ta och testa dessa och se vad dom går för! Har hört att dom är riktigt bra och att dom är slutsålda nästan överallt. Mamma köpte den sista inne på Life!


Kommentarer
Postat av: linn

skulle starkt rekommendera 'Original silicea 420 mg 60 kapslar'

jag har testat båda två. tycker helt klart silicea är bättre. finns fler som har testat både och och tycker samma som mig, ligger runt samma pris med

2012-01-25 @ 23:43:39
Postat av: Anonym

hårkontroll fungerar jätte bra men tänk på att de är inte bara huvudhåret som växer. UTAN allt hår som finns på kroppen. Håret under armarna,armhåret,benhåret och där nere också! så tänk på det, att du kommer behöva raka dig oftare om du tar tillskott.

2012-01-26 @ 18:00:29
Postat av: maria

Jag har ätit hårkontroll sen jag gick i 8:an ( går i 2:an på gymnasiet nu ). Jag har alltid haft problem med min feta hy och finnar, men det finns verkligen ingenting i hela världen som hjälper så mycket som hårkontroll! Bästbästbäst

2012-01-26 @ 19:32:39
URL: http://konstbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0