slide show

Fuck haters

Rätt så gammal bild.

 

Godmorgon, typ! Vaknade för en timme sedan. La mig rätt så sent igår kväll och vaknade som sagt 8 imorse, så fick ju knappt 4 timmars sömn.. Kollade på ett Family Guy avsnitt förut och kände verkligen hur trött jag blev. Jag, Jannike och Bea somnade, och vaknade samtidigt. Sov dock bara i en timme ungefär. Somnade med datorn på magen också, sjukt skönt var det!

 

Vi gick ut och tog lite frisk luft då vi hade vaknat och sedan satte vi oss och käkade. Blev tacogratäng för mig igen, sjukt gott! Pappan som bor här ska snart gå och lägga sig, och då ska vi koppla in Beas dator i TV:n och kolla på The midnight meat train. Det skulle vara en bra skräckfilm! Därefter så går vi och lägger oss. Imorgon så blir det bara en slapp dag här hemma. Jannike ska förmodligen dra iväg till sin bror i någon timme och jag ska sova ut, för det första! Ska ta mig en dusch på morgonen också och sedan börja packa ner alla mina saker, åker ju hem till Norrköping på måndag morgon igen. Senare in mot kvällen imorgon så ska vi ner till gymmet som ligger precis vid huset. Ska ta mig ett spring/cykel pass och avsluta det med att sola! Ska bli jätte skönt, men än så är det inte säkert att vi drar dit faktiskt. Ska bli riktigt skönt att komma hem iallafall, har saknat mina vänner och definitivt min säng!


Kommentarer
Postat av: IDA - Stockholms största skönhetsblogg

Vart kommer halsbandet ifrån? :)

2012-01-08 @ 09:21:11
URL: http://FLAVOURED.se
Postat av: jojjie hongsrithong

gud vilken söt bild =) bloggen är hur bra som helst.

kika in hos mig, lämna lite spår efter.. så jag kan komma tillbaka till dig och kika på din blogg. ha det bra:)

2012-01-10 @ 19:42:44
URL: http://jojjielitas.devote.se
Postat av: Thilda

vad använer du för kamera?

2012-01-13 @ 15:56:35
URL: http://mythilda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0