slide show

@fritidsgården

Bild från förut idag.

Hej på er! Sitter i soffan i fritidsgården med Becca och Olivia. Får se om dom andra tjejerna kommer hit senare. Dagen startade med skolan självfallet, gick på ett förhör med mamma vid 11 tiden och därefter åkte jag upp till Klockaretorpet och träffade tjejerna. Vi satte oss och käkade först eftersom jag missade min lunch i skolan på grund av förhöret sen så kom Fanny efter ett tag.

Vi var nyligen inne i stan och solade allihopa, fast jag solade på ett annat ställe själv. Har varit en sjuk dag idag faktiskt! Har varit världens största och kallaste storm! Nu så sitter vi iallafall och värmer oss här, lugn fredag kan säga.. Fredag den 13e.

Kommentarer
Postat av: Una

Jättefin blogg Ksenia! Läser den varje dag! du är själv oxå gryymt fin!

Men kika gärna in på min blogg och kommentera om du har tid & lust!

Kram! :)

2012-01-14 @ 14:44:25
URL: http://saywhaaat.devote.se
Postat av: Anonym

är du och nina osams?

2012-01-15 @ 00:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0