slide show

Duktig flicka

I tvättstugan för en liten stund sedan.

 

Helt utmattad.. Har sprungit till och från tvättstugan kanske 5 gånger nu, fick dessutom gå och köpa tvättmedel innan också. Kläderna händer på tork nu i alla fall och jag får en liten stund att vila. Har dammsugit hela lägenheten, plockat ut och in i diskmaskinen, tvättat spisen ren och städat mitt rum. Det ända som behövs göras klart är att hämta dom torra kläderna, tvätta speglarna i mitt rum och i badrummet, sen ska jag ta mig en skön dusch! ÄNTLIGEN!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snällt & duktigt av dig att du hjälper din mamma!

2012-01-28 @ 16:55:02
Postat av: evelina

hej. jag har startat upp en ny blogg. kolla gärna in på den och fortsätt följ :D, ha en fortsatt bra kväll !

2012-01-28 @ 22:07:49
URL: http://dahlevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0