slide show

D.E.A.D

At the moment

 

Jag är helt död, utmattad och svag i hela kroppen. Har spenderat hela den här dagen genom att ligga i min säng. Har gått på toa, ätit och tagit lite luft, annars har jag bara legat här. Har kollat på en massa filmer också, lägger upp en som filmtips lite senare. Har inte så mycket att säga heller eftersom det inte har hänt någonting idag direkt. Ska ta mig en nypa luft efter att ha skrivit klart detta också, kan verkligen inte andas här inne. Luktar bara riskakor och bara helt allmänt instängt. Ursäkta att ni får se mig så äcklig idag, därför jag inte visar ansiktet heller.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hej , du är fan den finast jag sett !!

skulle du kunna göra steg för steg eller göra en video om lite olika frisyrer du kör på , typ hur du gör dina bullar , flätor , hur du toffsar osv ? snälla ! och sen en video eller ett inlägg om din hud , vad du köper för återfuktande krämer åså , du har ju inga finnar !! älskar dig blogg :)

2012-02-04 @ 14:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0