slide show

Blogg fix!

Bjuder på en liten sneakpeak!

 

Nu är jag hemma och sätter mig direkt och fixar bloggen! Hoppas verkligen det lyckas nu för det här har jag velat kunna länge! Har ju lärt mig det nu men har bara klarat det på min test blogg så att säga. Denna bloggen är ju ful med koder och så vidare, så vi ser om jag hittar där allt ska sitta liksom! Vill se resultatet nu ju! Hoppas att det här blir klart fort så får nu se den alldeles snart också! Kika in lite då och då och se om det har skett någon förändring!

 

Efter att bloggen är klar så sätter jag mig med datorn och skriver klart om första världs kriget. Det ska in nu på fredag så vill vara klar med det nu iallafall! Nu blir det blogg fix!


Kommentarer
Postat av: Clara

Hej ! kan inte du visa hur du gör så det är olika bilder i headern ! snälla snälla! har försökt så länge men kommer inte på hur jag ska göra // !!Clara

2012-01-19 @ 00:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0