slide show

1 januari 2012

Bild från igår, 12-slaget!

 

Åååh, vad trött och seg jag är. Har så sjukt ont i huvudet. Ska ta någon tablett och hoppas på att det blir lite bättre iallafall. Jag var och handlade lite på Ica nyss. Köpte en buffé sallad, chips och dricka. Åker ju liksom buss i 9 timmar, så det lär behövas någonting att käka. Har laddat ner några filmer på datorn också, så jag kan sitta och titta på dom i bussen, kommer ju inte ha någonting att göra. Jag ska alldeles strax packa klart väskan också, så att allt är klart! Jag och mamma drar ner till resecentrum vid 5, tåget till Stockholm åker 17.43, så att jag hinner! Äntligen så åker jag!

 

Nu ska jag som sagt packa klart. Kameran och datorn hänger självklart med, ska försöka blogga så mycket som möjligt där borta! Ska lite senare möta upp Fanny en snabbis också.


Kommentarer
Postat av: Anonym

blogga på tåget? :D

2012-01-01 @ 14:58:57
Postat av: bezzie

Vilken fin blogg du har!

Skulle du vilja göra ett länkbyte? :)



kram

2012-01-01 @ 16:44:41
URL: http://bezziie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0