slide show

Riktigt skönt vår väder!

Kör på en mobilbild, på lunch rasten idag!

 

Har varit hemma och tagit det lugnt, kollat på film och så vidare, skönt att bara slappa för en gångs skull. Gick hem från skolan lite tidigare idag. Åt något riktigt konstigt och mådde därefter skit dåligt, kändes verkligen som att jag skulle spy och så.. Inte roligt alls!

 

Tänkte bara uppdatera lite för att hålla bloggen igång! Har varit riktigt fint väder idag faktiskt. Blåsigt, kallt och grått på morgonen men sen så, sen sprack det upp. Solen värmde och det var inte ett dugg kallt ute! Riktigt skönt och det känns verkligen att våren är påväg! På tal om någonting annat så blev jag väldigt hungrig nu. Ska ta och göra mig några mackor och sätta på Sex and the city som vanligt. Jag älskar sånna här kvällar! Efter 2 eller 3 avsnitt går jag och lägger mig. Börjar skolan klockan 9 imorgon och går till 15.10.. Ska inte babbla om ingenting mer nu, hörs senare eller imorgon! A lot of kisses ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0