slide show

Monday

Gammal arkiv bild

 

Bild brist igen.. I'm sorry! Befinner mig hemma hos Fanny just nu. Lunchade med henne, Olivia och Johanna vid 2 tiden förut, blev en sallad på Paus! Olivia och Johanna drog iväg ganska snabbt, då gick jag och Fanny runt och kikade lite. Fick med mig en ny navelpiercing hem och gjorde några nya hål i min nya klocka som jag köpte igår. Har inte visat den ännu, men gör det så fort jag kommer hem! Lite senare ikväll ska vi nog träffa Becca som vi inte har sett på ett ganska bra tag nu, och vid 9 tiden ska vi ner till vår kompis där vi var igår. Fanny glömde sin väska där igår, så blir att hämta den och därefter drar jag hemåt. Ska upp till lovskolan ju.. Har inte så mycket mer att berätta nu, så vi får helt enkelt höras då jag kommer hem igen, ha en fin kväll!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

du är super fin & ddin blogg är asbra!

Kram! :)

2012-02-20 @ 20:01:05
URL: http://rebeccaahlm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har precis köpt en Army väst från gina (299). Såg att du hade en likadan och skulle vilja ha lite tips om hur, när och till vilka plagg jag kan använda den.



kram

2012-02-20 @ 21:53:33
Postat av: Pablosfoto

Riktigt fin!

2012-02-21 @ 21:22:59
URL: http://pablosfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0