slide show

Läggdags

Jag med min vän Te just nu

 

Hej mina vänner. Sitter i min Real Madrid tröja som jag köpte i Turkiet i somras. Har gjort mig en stor kopp te och suttit och kollat på Sex and the city. Det är i stort sätt det ända jag har gjort idag kan man säga. Idag har jag varit hemma från skolan. Bara för att bli riktigt frisk, men det blev jag ändå inte. Snoret fortsätter rinna och hostan tar aldrig slut. Imorgon måste jag ändå ta mig till skolan. Det är tisdag imorgon och alla hjärtans dag dessutom. Har en lång skoldag framför mig, slutar halv 4 och därefter blir det att ta mig hem och fixa några saker. Blir nog bra.

 

Tar och lägger mig redan nu faktiskt, vill sova ut till skolan för en gångs skull. Är jättetrött dessutom så. Med detta säger jag godnatt. ♥


Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

Önskar dig en glad alla hjärtans dag, även om du kanske inte har någon speciell att fira den med så har du ju alltid familj och vänner :)

vem sa du fira med?

Kram

2012-02-14 @ 14:52:13
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0