slide show

Trötter..

Trött tjeja

 

Hej där. Sorry for the bad uppdate! Har verkligen inte orkar blogga faktiskt, ingenting att skriva om heller. Bara det vanligt: "nu är jag i skolan, nu ska jag äta, nu ska jag plugga, såhär ser jag ut idag".. Börjar bli riktigt tjatigt och jobbigt, eller? Kom med förslag på vad jag kan blogga om, tackar! Ska börja med videobloggarna snart också, känner att det var riktigt länge sen.

 

Är sviiintrött för övrigt, sov jätte dåligt inatt. Då jag var påväg upp till skolan i morse så fick jag reda på att en nära vän las in på sjukhus inatt, så jag drog upp dit och kollade om han var okej. Kadriye och hennes pojkvän var också där. Stannade på sjukhuset från klockan 9 på morgonen till 3 på dagen, därefter åkte jag ner till stan och mötte upp Fanny för lite shopping och käk. Jag fick dock inte med mig någonting, men det fick hon! Nu ska jag i alla fall lägga mig ner i sängen och vila en stund, är som sagt väldigt trött.. Får se om jag får något skolarbete gjort lite senare. Puss puss!


Kommentarer
Postat av: wilma

Jag saknar dig också vännen, as mycket! Vi får se till och höras oftare <3

2012-04-23 @ 22:33:34
URL: http://wiima.blogg.se/
Postat av: Mood

Du är så jävla snygg !

2012-04-24 @ 10:52:39
Postat av: jessica

fin blogg du har :)

2012-04-24 @ 14:45:35
URL: http://jems.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du instagram? :)

2012-04-24 @ 19:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0