slide show

Supernova

Bild från tidigare idag

 

Hel allesammans. Hoppas ni har det bra, för det har jag! Jag var hemma vid 4 förut men drog nästan ut direkt igen. Träffade två vänner som var på badhuset inte långt ifrån där jag bor. Deras skor blev snodda, så vi fick skjuts av två jätte snälla killar tillbaka till Hageby igen. Stog och pratade lite och nu är jag hemma igen. Fick lite skolarbeten gjorda då jag var hemma innan också, känns jättebra och nu ska jag till och med fortsätta! Ska bara titta klart på ett Gossip avsnitt sen så fortsätter jag.

 

Senare tar jag en dusch och bäddar om sängen. Har ju tvättat, så nu kommer det bli så himla fräsch i sängen! Älskar det, ny duschad och ny bäddad säng. Imorgon är det fredag och helg! Drar och solar innan skolan, få lite brun hy skadar inte. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0