slide show

Söndag

Bild på mig som jag tog igår.

 

Gud vilken usel uppdatering.. Min statestik springer verkligen neråt. Har verkligen ingenting att blogga om faktiskt, ni får komma med idéer ju! Vaknade hur som helst för en timme sedan ungefär, har legat i sängen och kollat på Gossip Girl och åt precis varma ost mackor. Det är som sagt söndag idag, slapp inte-göra-någonting-dag. Ska snart resa mig upp ur min säng och städa rummet, ser verkligen ut som en råtthåla. Efterdet ska jag ut på balkongen och ta bort den där jul grejen man snurrar runt balkong räcket. Både jag och min mamma har vägrat att gå ut dit och ta bort det eftersom det tar en sån tid, men nu är det ju vår, så jag tar min tid och tar bort det istället! Därefter fixar jag disken och sen är jag klar! Jag är ju ledig imorgon också, så vi får ju se vad som händer ikväll helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: becka

kan du inte skriva om andarna/spökena i ditt hus och vad som har hänt, vet att du gjort det tidigare men jag tyckte iaf att det var skitintressant haha :3

2012-04-16 @ 18:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0