slide show

Ny vaken


Trött liten Ksenia just nu..

Kom hem vid 5 tidigare, la mig i sängen och kände direkt att jag behövde sova. Så, jag somnade och vaknade nu för en halv timme sedan. Vaknade alldeles svettig, täcket var på golvet och hade ena kunden mellan mina ben. Hur sover jag egentligen? Dom var i alla fall riktigt skönt att få sova lite, men jag är fortfarande lika trött, om inte ännu tröttare! Ögonen svider och vill bara stängas.

Åt precis två lingongrova med ost och ett glas smultron saft till det, det satt perfekt. Ska alldeles strax gå och tvätta bort mitt smink och byta om till nattlinne och därefter somna om på nytt. Godnatt älsklingar!

Kommentarer
Postat av: Dina

Haha det är bra att du fick sova lite du såg ju så trött ut i skolan :P btw söt bild du passar i uppsatt hår ^^

2012-04-18 @ 00:40:23
URL: http://dinaantonia.blogg.se/
Postat av: Ida

Vart är det Nina ska flytta?

2012-04-18 @ 18:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0