slide show

Mår underbart!

Right now

 

Godmorgon mina fina gullisar! Ligger i sängen och lyssnar på hardstyle musik, haha. Tycker faktiskt om det, man får den där kicken! Vaknade faktiskt av världens bästa humör idag, solen skiner och himlen är klarblå, jag mår så bra idag! Ska i alla fall upp ur sängen om typ 10 minuter. Jag ska äta, sminka mig, klä på mig och fixa till håret lite. Idag slutar jag skolan klockan 3, därefter så kommer jag möta upp Emma och dra ner till Kungsgatan! Efter det åker vi upp till Klockaretorpet och drar hem till Nina där vi ska fixa oss till ikväll. Gud så roligt vi kommer ha det!! Vi köpte ju till slut biljetter igår till den där festen, så det är den jag snackar om, kommer bli fett.

 

Men nu ska jag börja fixa till mig lite, packa ner saker och så vidare. Kommer inte ha tid till bloggen på hela dagen eftersom det kommer vara fullt upp efter klockan 3, så vi hörs då jag är i skolan istället! Sista skoldagen idag också, vi får ju lov idag! Love! ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Asså du svarar aldrig på om du har piercing i tungan ? älskar in blogg btw :)

2012-04-06 @ 10:56:17
URL: http://rebeckkafaltin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0