slide show

Left alone

Bild från tidigare

 

Sist jag skrev så var jag pigg och vaken. Nu efter lunch så slocknade jag helt och hållet, maten gjorde mig så sjukt trött plus att jag inte sov inatt. Är rent ut sagt helt död. Har en lektion kvar som består av idrott och därefter ska jag träffa min saknade Fanny. Vi har inte setts på några dagar så vi tänkte ta någonting att käka i stan. Efter det ska jag iväg och sola i 20 minuter och sedan hem och plugga. Har ett förhör på Islam imorgon på morgonen, så det måste jag ha läst på!

 

Vi hörs senare då jag har kommit hem. Då har jag nog någonting vettigare att skriva om! Puss på er så länge. ♥


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hey! Fin blogg ;) Jo,jag undrade om du gör blogg designer?

2012-04-17 @ 15:07:23
URL: http://veraoveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0