slide show

Jag älskar detta

Bjuder på en bild på den grymmaste kvinnan, Nicki Minaj ♥

 

Ååååh, jag älskar det här! Har precis duschat och lagt mig i min säng som är helt ny bäddad och luktar tvätt, så underbart. Har smörjt in mina ben och ansikte, så det känns bara skit bra. Känner mig helt avslappnad i kroppen, sådär att jag kan somna när som helst. Det ska jag göra, men först ska jag måla naglarna lite snabbt, dom ser alldeles för skabbiga ut.

 

Kommer strax att slänga upp ett sista inlägg! Fick med mig en riktigt söt sommar klänning hem idag, tänkte ha den på skolavslutningen! Så den visar jag upp alldeles strax. Har inte fått några bilder på den, men tar en bild från hemsidan där den kommer ifrån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0