slide show

Härliga vår ♥

Härlig bild tagen idag ♥

 

Hej mina fina! Hur mår ni idag? Jag mår super i alla fall, vet inte varför faktiskt, mår bara bra helt enkelt! Vet att jag inte har bloggat idag, glömde bort det! Min dag har varit jätte skön. Slutade skolan strax efter klockan 3 och därefter drog jag hem för att byta om till lite bekvämare kläder, samtidigt så fick jag i mig lite mat. Åkte in till stan och körde på en shopping runda med Fanny igen. Denna gång fick jag med mig en jätte fin tröja faktiskt, eller mer som en blus. Efter nästan två timmar på stan bestämde vi oss för att köpa lite smått och gott. Vi köpte chips, ölkorv (så gott!!!) och dryck sedan åkte vi upp mot Klockaretorpet och satte oss vid en bänk med bord och hade det riktigt skönt. Solen var ju uppe i princip hela dagen, så det har bara varit en klockren dag!

 

Då vi ätit lite, lyssnat på musik, pratat och så vidare så åkte vi upp till sjukhuset och hälsade på våran vän som ligger där, nämnde ju det igår! Nu är jag i alla fall hemma, har tvättat bort sminket, tagit på mig en stor t-shirt och krypt ner under täcket. Är ledig från skolan både imorgon och på torsdag, riktigt skönt!! Ska bara ta det lugnt nu tänkte jag, hörs sen!


Kommentarer
Postat av: josey

måste bara veta ! hur utalar man ditt förnamn??!!! blir galen

2012-04-24 @ 23:52:14
Postat av: Anonym

seeeeenja så utalar man det!

2012-04-25 @ 10:02:09
Postat av: Anonym

http://wilmaklemedsson.blogg.se denna tjej härmar dej med designen sjukt mycket!

2012-04-25 @ 13:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0