slide show

Girl gone wild

Solningen ger resultat! Blivit brun?

 

Är hemma i min älskade säng nu! Drog ut efter att ha legat i sängen hela dagen och träffade lite vänner. Åkte och solade först, sedan åkte jag hem till Kadriye där hon och hennes pojkvän var och därefter kom Fanny också. Vi hade det trevligt, satt och pratade och så. Efter en stund blev jag riktigt hungrig så jag och Fanny gick upp till kiosken i Klockaretorpet, köpte mig en fin pomme tallrik.

 

Är som sagt hemma nu, skönt det. Är ledig imorgon så det blir att sova ut först. Lite senare mot dagen ska Kadriye göra mig sällskap till vårdcentralen. Ska boka till för dom där 3 sprutorna mot livmoderhalscanser, har ju inte tagit dom ännu så. Tror att karusellerna börjar köra igång imorgon också, så kanske kikar upp det med. Nu ska jag göra mig en kopp te och sätta på en film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0