slide show

Fika på stan

Bild från tidigare idag

 

Är hemma nu, har varit det ett tag faktiskt. Drog in till stan förut och tog en fika med Kadriye. Den där morotskakan jag köpte kunde jag knappt äta, på grund av min hals alltså. Tog ett riktigt bra tag vill jag lova.. Trodde att det skulle bli bättre av colan eftersom den är kall, trodde att det skulle kyla ner min smärta i halsen lite, men nej. Kunde heller inte gå till vårdcentralen innan på grund av att alla deras tider var bokade. Ska dit tidigt imorgon istället. Det blir bara värre och värre i halsen, dessutom svårare att svälja..

 

Tänkte göra lite nudlar nu, har bara ätit den där kakan idag eftersom jag inte får i mig någonting annat. Har gått runt hungrig hela dagen. Sätter sedan på en film och sover faktiskt. Imorgon väntar ett stort nationellt prov i NO. Hoppas det går bra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

det var likadant för mig, drick varm(väldigt varm) mjölk med honung i ganska ofta så går det över!

2012-04-26 @ 21:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0