slide show

Electronic love

En bild tagen igår

 

Hej där! Vaknade för ungefär en timme sedan men är fortfarande väldigt trött. Somnade ganska så sent i natt. Igår kväll var jag i alla fall med mina brudar uppe vid tivolit och åkte massa karuseller, så himla roligt! Idag ska vi nog dit igen. Har ett par saker som jag ska göra här hemma innan jag drar någon stans. Jag ska städa rummet så det ser lite hemtrevligt ut, fixa disken, duscha och fixa mig lite så klart.

 

Kommer nog slänga upp ett inlägg innan jag drar senare, så vi får helt enkelt höras då. Nu ska jag äta frukost och börja städa mitt rum.


Kommentarer
Postat av: simonejidling

ÅÅÅÅÅÅH så snygg du är ksenia. Blir ju galen!!

2012-04-30 @ 12:37:17
Postat av: okänd

Vart har du köpt din as snygga tröja?? tycker den är ursnygg!!!!

2012-05-01 @ 18:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0