slide show

Dagens leende

Såhär ser jag ut idag, glad tjej.

 

Har gjort mig i ordning nu och är klar för att gå ut. Jag ska strax åka in till stan och möta upp Kadriye, därefter drar vi och käkar pizza. Kommer bli riktigt gott! Lite senare träffar vi Fanny också. Ikväll blir det mycket umgänge och karusellåkning, det kan jag lova! Snart är det valborg också!

 

Nu ska jag packa ner lite saker i min väska och sen ta på mig jackan och skorna. Det är så himla skönt ute också, typ 15 plus grader men dock ingen sol. Om vi inte hörs mer idag, så hörs vi när jag kommer hem! Pussar ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

omg dina ögon dödar <3 :*

äälskar din blogg :) <3

2012-04-29 @ 16:47:34
Postat av: Malin Ardström

vilken snygging!

2012-04-30 @ 11:16:53
URL: http://www.maliinardstrom.blogspot.com
Postat av: w e n d e l a

Alltså ärligt, aldrig sett någon snyggare i hela mitt liv tror jag. Haha

2012-05-02 @ 02:06:46
URL: http://wendelawonka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0