slide show

Syster

Jag och Nina just nu!

 

Sådär ja! Nu är vi helt klara och ska snart gå till spårvagnen som ska ta oss till stan. Vi ska bara vänta en stund tills våra datorer har laddat lite, har typ 8%. Som sagt, ska kolla på lite höst/vinter kläder. Efter att vi varit i stan ett tag och kikat lite så ska vi upp till Klockaretorpet och hälsa på några släktingar till Nina som precis kommit till Sverige igen från sin långa semester. Därefter kanske vi träffar Johanna och några till, får se helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: marwa

Först och främst måste jag bara säga att när jag klickade in på din blogg så fick jag tårar i ögonen, för du är så jävla vacker och jag vill se ut som dig. Jag diggar din stil ditt hår, ditt utseende och din blogg. Jag älskar dig!!! <33



Hoppas du har haft en trevlig dag och jättefin blogg du har :) kram



Kika gärna in på min, vore gulligt!

2011-09-04 @ 15:22:58
URL: http://marwakarim.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0