slide show

Svart och vit

Tre söta bilder på mig från igår kväll.

 

Kom hem för cirka en timme sedan. Har varit i Klockaretorpet med en massa vänner i princip hela kvällen. Direkt efter skolan så drog jag till mammas jobb och fixade en grej åt mamma igen. Därefter träffade jag Nina, Johanna, Emma, Olivia, Fanny och Liza hos frisören. Johanna klippte sig axelkort, så det var därför vi möttes där. Snyggt blev det blev på henne iallafall!

 

Sitter här i sängen och ska öppna upp en bok vi håller på och läser i skolan. Ska ha läst klart till sida 43 tills på imorgon eller på måndag om man inte hinner, och jag är på sida 11, så det är bara att läsa på för mig! Ska först dricka lite varmt te så jag får upp min hosta ur halsen sen ska jag krypa ner i sängen med e-boken (bok som man läser direkt från datorn) och läsa en stund tills jag ska sova. Hörs imorgon annars då, ifall jag inte slänger in ett inlägg nu innan läggdags. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0