slide show

Summer love

Sojo feat. Inna - Summer love (i remember)

Nu börjar jag förstå ganska mycket på datorn, riktigt grymt! Nu finns msn, lite bilder och annat på den också. För övrigt så börjar jag bli sjuk.. Har sagt hela tiden att jag vill bli sjuk, vet faktiskt inte varför, haha.. Nina är ju ganska sjuk nu, så hon har förmodligen smittat mig. Min näsa är täppt, nyser då och då, kliar i halsen och så vidare. Inte roligt alls. Varför säger jag att jag vill bli sjuk för!? Dum som jag är. Men men. Nu när jag har Macbooken så ska jag överlämna min andra dator till mamma, hon ska ha den på sitt jobb. Har ju allt jag behöver på den här datorn ändå. Photoshop, Spotify, Msn och allt det där. Photoshopen är dock riktigt konstigt här, men det kan jag nog leva med!

Kommentarer
Postat av: Anonym

de är för att det är en nyare verion av ps, det ser inte likadant ut på alla gumman

2011-09-01 @ 23:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0